Metal Gear Survive näyttää modilta

Ketju osiossa 'Uutiskeskustelu', aloittaja Tuksa, 19.09.2016.

Pelit-brändi toivottaa teille neutraalia vuosineljännestä!

  1. Tuksa

    Tuukka Grönholm (Pelit) Tuksa Admini

    https://youtu.be/n_PU3Q-glNg

    Metal Gear Survivesta julkaistiin Tokyo Game Showssa peliä esittelevä video.

    Pätkässä selvitetään kaksivaiheista kimppapelitehtävää, jossa neljän pelaajan ryhmä tutkii madonreikää. Meno muistuttaa uudelleen muokattua Metal Gear Solid V -peliä, mikä ei ole yllätys, sillä pelimottoori on sama. Tarina sijoittuu vaihtoehtotodellisuuteen, jossa Mother Base tempautuu madonreistä rinnakkaistodellisuuteen. Tukikohdan sotilaat yrittävät löytää syyn siirtymiseen ja reitin takaisin kotimaailman.

    Metal Gear Survive ilmestyy ensi vuonna PC:lle, PS4:lle ja Xbox Onelle.
     
  2. KariMatti

    Matti Kariniemi KariMatti

    Kirjoittanut Aleksi Kariniemi:

    Tässähän trailerissa on vaikka mitä aineksia viimeaikaisten hittipelien parista. 4:n hengen co-op, nälkä ja jano, Snake Eateriä mukaileva vahinkojärjestelmä pelaajahahmoille, resurssien keräys ja rakennus työpöydän ääressä, kalmot ja tukikohdan puolustus aitojen ja staattisien aseiden kera!

    Katselinko minä juuri kiillotetumpaa versiota indie-väen zombie-hiekkalaatikkopeleistä? Vähän tuli DayZ/Rust/7 Days to Die/Teen tätä kun muutkin devaajat-genre mieleen, mutta Konami tekee oikein meta-tempun kannibalisoimalla peliassetit Kojiman rammasta joutsenlaulusta.
     
    Muokattu: 24.09.2016
  3. Jarkko Ranta

    Jarkko Ranta Jarkko Ranta

    Lupaavalta näyttää: mikromaksuja (ostettavana valuuttana Survive Coins) sekä always online-vaatimus.

     
    Muokattu: 18.01.2018
  4. Sitoutumaton

    Aleksi Kariniemi Sitoutumaton

    Täähän olikin vanhempi artikkeli. Säikähdin, että mistä minun isäni tilillä kirjoittamani viesti hyppäsi uuteen uutiseen.
     
  5. Celebros

    Harri Ilkko Celebros

    Tässä näyttäisi kohtaavan kaikki, mikä on pelimaailmassa pielessä. Ajatella että olen joskus arvostanut Konamin korkealle.