Lukemisto

Blogit

Marathonissa alkoi uusi kausi ja ilmaisviikko

Bungien Marathon-extractionshooterissa alkoi uusi kausi, jolloin kaikkien hahmokehitys ja kerätyt varusteet nollataan. Peliä voi pelata ilmaiseksi 9. kesäkuuta kello 17 asti. 

Ilmaisviikko alkoi jo tiistaina, jolloin verkkoserverit tuntuivat takkuavan, peli heitti säännöllisesti matseista ulos ja/tai tehtävästä ei saanut saalista mukaansa. Ainakin toistaiseksi ongelmat on selätetty tai linjoilla eilistä vähemmän väkeä.

Marathon on moninpeliräiskintä, jossa kolmen hengen tiimit hyppäävät Tau Ceti IV -planeetalle, yrittävät täyttää tehtävätavoitteensa, kerätä mahdollisimman hyvän saaliin ja palata kotiin. Jos ei onnistu palaamaan, menettää kaikki mukana olleet varusteensa.

Kakkoskaudella uutta ovat Night Marsh -yötehtävä, Sentinel-hahmoluokka, hahmojen kykyjen muokkaaminen, pari uutta asetta ja vihollistyyppiä. Yötehtävien lisäksi uutena pelimuotona on Sponsored Survival, jossa tehtävään hyppää vain yksi tiimi ja muut pelaajat ovat yksinäisiä rookkeja, jotka eivät voi valita varusteita keikalle.