
Subnautica 2 ilmestyi Early Access -versiona helatorstaina. Peli on myynyt kaksi miljoonaa kappaletta PC:llä ja Xboxilla, ilmoittaa Unknown Worlds Entertainment. Viikonlopun aikana pelaajia oli parhaimmillaan linjoilla liki 470 000 yhtä aikaa, mutta pelaajamäärät laskevat tasaisesti.
Subnautica 2:ssa tehtävänä on tutkia vierasta meriplaneettaa aivan kuten sarjan ensimmäisessä osassa, mutta kakkososassa voi seikkailla neljän hengen tiimillä co-op-moninpelissä.


