Äänestä vuoden paras kotimainen peli

Ketju osiossa 'Uutiskeskustelu', aloittaja Tuomas_PELIT, 10.03.2014.

Pelit-brändi toivottaa teille neutraalia vuosineljännestä!

  1. Tuomas_PELIT

    Tuomas Honkala Tuomas_PELIT Admini

    Tuomas_PELIT postasi jotain uutta

    Äänestä vuoden paras kotimainen peli

    [​IMG]

    Alkuperäiseen kirjoitukseen.
     
    Valvojamuokkaus: 22.01.2015
  2. OmegaPottamies

    Juho Pohjalainen OmegaPottamies

    Missä helvetissä on Liero? En ala.

    Edit: Jaa vuoden 2013? Pff, minä jo ajattelin että olisitte tehneet jotain hienoa. Pakko se kai sitten on minun...
     
    Muokattu: 10.03.2014
  3. Nihilant

    Saska Lång Nihilant

    Juu, liian uutta matskua. Missä kasibittipelit?
     
  4. Chroniz

    Antti Kukkonen Chroniz

    Listan peleistä tiedän kourallisen nimeltä ja peräti yhden olen pelannut läpi. Kehtaisikohan äänestää...
     
  5. Phinor

    Toni Ahonen Phinor

    Hyvin on mennyt mobiiliksi näköjään. Aikaisempina vuosina monet suomipelit pärjäsivät yleensä omalla top10 listallani, mutta viime vuoden peleistä en näköjään pelannut ensimmäistäkään ja neljä viidestä nimestä on täysin tuntematon. Sitä se teettää kun ei mobiili kiinnosta ollenkaan (vaikka olen kyllä yrittänyt antaa mobiilipeleille mahdollisuuksia, vaan eipä niihin tule koskaan palattua takaisin ensimmäisen pelikerran jälkeen). Sen verran pitää myöntää, että The Swapper pitää ehdottomasti tarkistaa ja onhan se ostettunakin jo Steamissa odottamassa. Niin ja Oceanhorn kuulosti arvostelun perusteella tarkastamisen arvoiselta jos se joskus hyppää mobiilipuolelta myös, no, oikeille pelialustoille.
     
  6. Zaarin

    Mika Saarinen Zaarin

    "Lolan ABC-juhlat", onko tuo jotain sukua Lula-peleille ja ABC viittaa varmaan siihen bensa-asemaketjuun, eikös?

    ...en äänestä, parista jopa kuullut, loput menee kategoriaan "nevahööd".
     
  7. Jeff

    Guest Jeff

    Valvojamuokkaus: 11.03.2014
  8. gimblll

    Kimmo Lahtinen gimblll

    Olisi hauska tietää miten munkin peli (Cosmic Mechanic) on päässyt listalle. Ei kuitenkaan ihan huippumenestyjästä ole kyse kun tarkistin juuri tilastot niin Suomessa on myyty yhteensä 12 kappaletta kyseistä peliä vuoden aikana. Hieno juttu joka tapauksessa ja voitto on varma! :)
     
  9. Valvojamuokkaus: 20.03.2014
  10. Tuksa

    Tuukka Grönholm (Pelit) Tuksa Admini

    Se on IGDA:n ja Neogamesin lista suomalaispeleistä, jotka ilmestyivät viime vuonna.
     
    gimblll tykkää tästä.
  11. My Name

    Guest My Name

    Vuosi 2013 oli välivuosi mainittavilla suomalaisilla peleillä, odotellaan seuraavaa äänestystä.