Blogit
Yhteisö
Asiakaspalvelu
Artikkelit
Kirppis
Myydään
Ostetaan
Haku
Missing required value
Hae
Tilaa lehti
Käyttäjätunnus
Salasana
Kirjaudu
Muista minut
Rekisteröidy
Unohdin salasanani
Liity / Kirjaudu
Pelit.fi
Keskustelu
>
Julkiset
>
Uutiskeskustelu
>
Manzos meditoi: Mirror's Edgen tahraton dystopia
>
Vastaa ketjuun
Pelit-brändi toivottaa teille neutraalia vuosineljännestä!
Käyttäjätunnus:
Ihmisvarmistus:
Viesti:
<p>[QUOTE="Jari comments, post: 2967687"]Hauskan taiteellinen artikkeli, ja hienoa, että Pelit (ja amanzos?) on löytänyt asian taiteellisen puolen.</p><p><br /></p><p>Yksinkertaisen värimaailman takana on kai se, että syvyysvaikutelmaa on haluttu korostaa. Grafiikkahan on oppikirjaesimerkki epäsuorasta valosta. Tietoa löytyy esim artikkelista: <a href="https://pixelcounter.wordpress.com/2012/05/31/the-power-of-indirect-light/" target="_blank" class="externalLink ProxyLink" data-proxy-href="https://pixelcounter.wordpress.com/2012/05/31/the-power-of-indirect-light/" rel="nofollow">https://pixelcounter.wordpress.com/2012/05/31/the-power-of-indirect-light/</a></p><p><br /></p><p>Tällekin pelille olisi voinut lätkäistä sen 3D-loppuliitteen. Näytönohjailmen kannalta peli on ihan sama kuin muutkin tämän päivän pelit, mutta poikkeus on se, että tässä mennään malli eikä tekstuuri edellä. Eli kolmiulotteisuutta ei ole piirretty tekstuureihin kuten yleensä, vaan tekstuurit on generoitu 3d-ympäristöstä.[/QUOTE]</p><p><br /></p>
[QUOTE="Jari comments, post: 2967687"]Hauskan taiteellinen artikkeli, ja hienoa, että Pelit (ja amanzos?) on löytänyt asian taiteellisen puolen. Yksinkertaisen värimaailman takana on kai se, että syvyysvaikutelmaa on haluttu korostaa. Grafiikkahan on oppikirjaesimerkki epäsuorasta valosta. Tietoa löytyy esim artikkelista: [URL]https://pixelcounter.wordpress.com/2012/05/31/the-power-of-indirect-light/[/URL] Tällekin pelille olisi voinut lätkäistä sen 3D-loppuliitteen. Näytönohjailmen kannalta peli on ihan sama kuin muutkin tämän päivän pelit, mutta poikkeus on se, että tässä mennään malli eikä tekstuuri edellä. Eli kolmiulotteisuutta ei ole piirretty tekstuureihin kuten yleensä, vaan tekstuurit on generoitu 3d-ympäristöstä.[/QUOTE]
Käyttäjätunnus tai sähköpostiosoite:
Oletko jo rekisteröitynyt?
En, luo uusi käyttäjätili.
Kyllä, salasanani on:
Unohtuiko salasana?
Muista kirjautumiseni
Pelit.fi
Keskustelu
>
Julkiset
>
Uutiskeskustelu
>
Manzos meditoi: Mirror's Edgen tahraton dystopia
>
Keskustelu
Keskustelu
Pikalinkit
Uudet viestit
Menu