1001 peliä: The Lost World - Miksi Jurassic Parkista ei saa hyvää peliä?

Ketju osiossa 'Uutiskeskustelu', aloittaja Nimmari, 07.05.2015.

Pelit-brändi toivottaa teille neutraalia vuosineljännestä!

  1. Nimmari

    Iikka Kivi Nimmari Henkilökunta Mode

  2. fluojn

    Jaakko Näsi fluojn

    Heh, kirjoituksesta tulee kyllä niin elävästi mieleen omat kokemukseni pelin parissa. En tiedä kertooko se enemmän meikäläisestä, kuin itse pelistä (O_o) mutta itkua vääntäen sain selvitettyä kaikki muut skenaariot, paitsi Human Hunterin. (ts. koodilla etenin minäkin)

    Dinosaurusosuudet pääsi silloin ja vain silloin, jos käytti aikaa tappajanvaiston (eli sen yläkulmassa olevan silmän) upgreidaamiseen tappamalla mahdollisimman paljon mahdolliisimman nopeasti. Kun ympyrästä saa kirkuvanpunaisen kissansilmän, menehtyy vihulaiset yllättävän nopeasti ja pelaamisesta voi jopa hetken nauttia... Kunnes menettää perkin astuessaan ansaan, tippuessaan liian korkealta, tai hipaistessaan mainitsemaasi tippukiveä :P Mutta tuonkin avulla T-Rex kentät oli kyllä lähes kiduttavinta nitkutusta, mitä olen konsanaan pelannut x) Human Hunter taas sortui jossakin viidennen kentän kohdalla tuohon Bionic Commando-hyppelyyn liikkuvilla kivenmurikoilla.

    Raptoriosuudet olivat pelin parasta antia, mutta kuten sanoit, oli nekin loppujen lopuksi melkoista kuraa :P
     
  3. MixuS

    Miikka Salminen MixuS

    Onko mulla jotain vialla selaimen ja mainosblokkerin asetuksissa kun kumpikin linkki vie sivulle jolla on ainoastaan otsikko ja "Asiaan liittyvää muuta lukemista" -linkkejä? Näin on oikeastaan aina kun joku uusi blogijuttu tulee, kaikki annetut linkit vie sivulle jossa on vain otsikko. Joskus myöhemmin jos sattuu katsomaan niin ehkä on jo linkki siihen varsinaiseen tekstiinkin.
     
    Muokattu: 08.05.2015
  4. Justice_Fist

    Petri Nieminen Justice_Fist

    Muistan kyllä millaisia vittusaatana-raivareita tuon pelin parissa tuli vedettyä. Mutta toisaalta jostain syystä muistan tuon komean näköisenä ja tunnelmallisen a pelinä siitä huolimatta, sitten katsoin kuvia.
     
  5. Makis

    Marko Poutiainen Makis

    Ihan sama ongelma.
     
  6. comments

    Guest comments

  7. Altair

    Antti Pohja Altair

    Sama ongelma myös täällä.