Blogit
Yhteisö
Asiakaspalvelu
Artikkelit
Kirppis
Myydään
Ostetaan
Haku
Missing required value
Hae
Tilaa lehti
Käyttäjätunnus
Salasana
Kirjaudu
Muista minut
Rekisteröidy
Unohdin salasanani
Liity / Kirjaudu
Pelit.fi
Keskustelu
>
Julkiset
>
Uutiskeskustelu
>
Eurogamer paljasti Project Scorpion tekniset tiedot
>
Vastaa ketjuun
Pelit-brändi toivottaa teille neutraalia vuosineljännestä!
Käyttäjätunnus:
Ihmisvarmistus:
Viesti:
<p>[QUOTE="Makis, post: 3404828, member: 6551"]Montako prosenttia asiakkaista luulet, että Microsoft on valmis karkottamaan, että pääsee pyörittimestä eroon? Senhän se tekee niille asiakkaille, joiden nettiyhteys ei riitä jonkun 50-gigaisen paketin lataamiseen järjellisessä ajassa. Esimerkiksi 8-megaisella yhteydellä optimitapauksessa (=koko kaista on koko ajan kokonaan käytössä) tuo veisi noin 14 tuntia. Todellisuudessa ajan saa varmaan kaksinkertaistaa. Suomessa keskimääräinen nettinopeus oli joulukuun tilaston mukaan noin 20Mbit/s ja tästä eteenpäin pitää vaihtaa tekniikoita (ADSL2+:n maksimihan on 24, mutta tippuu kun etäisyys keskukseen kasvaa). Eli käytännössä joko rakentaa kuituverkkoa (luontaisesti tätä tulee kun rakennetaan uutta, muuten on hidasta ja kallista) tai joissakin tapauksissa käyttää uusia kuparitekniikoita (rajoittuvat lähelle keskusta, mutta voivat auttaa esimerkiksi kerrostaloissa). Toisin sanoen vaaditaan aika isoja investointeja ympäri maailmaa, että keskimääräinen nopeus saadaan esimerkiksi 50Mbit/s-tasolle, jolla tuollaisen pelin lataaminen ei kestäisi enää käytännössä kuin 4-5 tuntia*.</p><p><br /></p><p>Ja Suomessa on yhdet maailman parhaista yhteyksistä. </p><p><br /></p><p>Aikoja saa korjata, itselläni on puolen gigan yhteys, eli käytännössä serveripäästä (CDN:ltä) tulee rajoitus. En kyllä nyt muista, mitä viimeksi meni, olisiko pari tuntia?[/QUOTE]</p><p><br /></p>
[QUOTE="Makis, post: 3404828, member: 6551"]Montako prosenttia asiakkaista luulet, että Microsoft on valmis karkottamaan, että pääsee pyörittimestä eroon? Senhän se tekee niille asiakkaille, joiden nettiyhteys ei riitä jonkun 50-gigaisen paketin lataamiseen järjellisessä ajassa. Esimerkiksi 8-megaisella yhteydellä optimitapauksessa (=koko kaista on koko ajan kokonaan käytössä) tuo veisi noin 14 tuntia. Todellisuudessa ajan saa varmaan kaksinkertaistaa. Suomessa keskimääräinen nettinopeus oli joulukuun tilaston mukaan noin 20Mbit/s ja tästä eteenpäin pitää vaihtaa tekniikoita (ADSL2+:n maksimihan on 24, mutta tippuu kun etäisyys keskukseen kasvaa). Eli käytännössä joko rakentaa kuituverkkoa (luontaisesti tätä tulee kun rakennetaan uutta, muuten on hidasta ja kallista) tai joissakin tapauksissa käyttää uusia kuparitekniikoita (rajoittuvat lähelle keskusta, mutta voivat auttaa esimerkiksi kerrostaloissa). Toisin sanoen vaaditaan aika isoja investointeja ympäri maailmaa, että keskimääräinen nopeus saadaan esimerkiksi 50Mbit/s-tasolle, jolla tuollaisen pelin lataaminen ei kestäisi enää käytännössä kuin 4-5 tuntia*. Ja Suomessa on yhdet maailman parhaista yhteyksistä. Aikoja saa korjata, itselläni on puolen gigan yhteys, eli käytännössä serveripäästä (CDN:ltä) tulee rajoitus. En kyllä nyt muista, mitä viimeksi meni, olisiko pari tuntia?[/QUOTE]
Käyttäjätunnus tai sähköpostiosoite:
Oletko jo rekisteröitynyt?
En, luo uusi käyttäjätili.
Kyllä, salasanani on:
Unohtuiko salasana?
Muista kirjautumiseni
Pelit.fi
Keskustelu
>
Julkiset
>
Uutiskeskustelu
>
Eurogamer paljasti Project Scorpion tekniset tiedot
>
Keskustelu
Keskustelu
Pikalinkit
Uudet viestit
Menu