Blogit
Yhteisö
Asiakaspalvelu
Artikkelit
Kirppis
Myydään
Ostetaan
Haku
Missing required value
Hae
Tilaa lehti
Käyttäjätunnus
Salasana
Kirjaudu
Muista minut
Rekisteröidy
Unohdin salasanani
Liity / Kirjaudu
Pelit.fi
Keskustelu
>
Julkiset
>
Uutiskeskustelu
>
World of Warcraft saa Classic-serverit
>
Vastaa ketjuun
Pelit-brändi toivottaa teille neutraalia vuosineljännestä!
Käyttäjätunnus:
Ihmisvarmistus:
Viesti:
<p>[QUOTE="Zyn, post: 3563875, member: 29180"]Se, että sinä olet näin tehnyt, ei tarkoita että instanssit olisivat vaatineet taukoja tai olleet objektiivisesti haasteellisia. Omat Stratholmet sun muut tehtiin aikoinaan niin, että sinne vedettiin _koko instanssin monsterit_ ennen pomoa. Ihan vain siksi, että AoE-taiat olivat täysin absurdeja, eikä missään ollut mitään haastetta. Tai vaikka niin, että tankkina toimii 1-2 warrioria 2h aseilla, jotka vain juoksevat instanssien läpi takoen kaiken paskaksi. Kiitos ei-normalisoidun instant damagen aseilla. Healer(it) lähinnä juoksevat perässä ja loottaavat sälää. Ajatus tauoista tällä kontekstilla on vähän huvittava.</p><p><br /></p><p>Sekoitat argumentin ja omat kokemukset juuri samalla tavalla, kuin jonka jo ennakkoon mainitsinkin. Peli _ei_ oikeasti ollut sen haasteellisempi, päinvastoin. Keskivertopelaajan yleinen tietämys ja ymmärtämys pelin mekaniikoista yksinkertaisesti kasvoi pelituntien (=lisärien) myötä.</p><p><br /></p><p>Tämäkään ei vain yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Yleistät kokemustasi, joka varmasti on yleinen, mutta joka ei ole lähelläkään objektiivista totuutta. Pelaajat olivat vain keskimäärin surkeita pelissä.</p><p><br /></p><p>Hyvin harva pääsi edes lähelle hahmonsa potentiaalia, puhumattakaan että ymmärtäisivät itemisaatiostansa mitään. Vanillassa näki vielä kovan tason raideissakin porukkaa jollain paskalla Rhok'Delarilla, koska se oli epic jouskari Molten Coresta. Oikeasti sen DPS oli surkeampi, kuin Wetlandsista löytyvällä ilvl 32 zonedropin vihreällä crossbowilla. Ihan vain siksi, että siinä oli optimi tulinopeus. Mitä voi odottaa keskivertopelaajalta, jos raidaajatkin ovat täysin pihalla?</p><p><br /></p><p><br /></p><p>Suurin muutos on siis oikeasti lähinnä siinä, ettei joudu juoksemaan avatarilla fyysisesti paikalle tai juoksuttaa warlockia edeltä. Ja keskivertopelaajalle siinä, että pelityyli pikkuhiljaa käy lävitse saman evoluution pyramidin jokaisella tasolla.</p><p><br /></p><p><br /></p><p>Sosialisointiin tai fiilistelyyn en ota mitään kantaa. Puheet vanillan haastavuudesta yms ovat vain ihan puhdasta roskaa, oli kyse sitten tavallisista 5-pelaajan instansseista tai isoista raideista. Huvittavasti Scholo sun muut olivat nekin raidattavissa, joka entisestään pudotti vaikeusastetta.[/QUOTE]</p><p><br /></p>
[QUOTE="Zyn, post: 3563875, member: 29180"]Se, että sinä olet näin tehnyt, ei tarkoita että instanssit olisivat vaatineet taukoja tai olleet objektiivisesti haasteellisia. Omat Stratholmet sun muut tehtiin aikoinaan niin, että sinne vedettiin _koko instanssin monsterit_ ennen pomoa. Ihan vain siksi, että AoE-taiat olivat täysin absurdeja, eikä missään ollut mitään haastetta. Tai vaikka niin, että tankkina toimii 1-2 warrioria 2h aseilla, jotka vain juoksevat instanssien läpi takoen kaiken paskaksi. Kiitos ei-normalisoidun instant damagen aseilla. Healer(it) lähinnä juoksevat perässä ja loottaavat sälää. Ajatus tauoista tällä kontekstilla on vähän huvittava. Sekoitat argumentin ja omat kokemukset juuri samalla tavalla, kuin jonka jo ennakkoon mainitsinkin. Peli _ei_ oikeasti ollut sen haasteellisempi, päinvastoin. Keskivertopelaajan yleinen tietämys ja ymmärtämys pelin mekaniikoista yksinkertaisesti kasvoi pelituntien (=lisärien) myötä. Tämäkään ei vain yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Yleistät kokemustasi, joka varmasti on yleinen, mutta joka ei ole lähelläkään objektiivista totuutta. Pelaajat olivat vain keskimäärin surkeita pelissä. Hyvin harva pääsi edes lähelle hahmonsa potentiaalia, puhumattakaan että ymmärtäisivät itemisaatiostansa mitään. Vanillassa näki vielä kovan tason raideissakin porukkaa jollain paskalla Rhok'Delarilla, koska se oli epic jouskari Molten Coresta. Oikeasti sen DPS oli surkeampi, kuin Wetlandsista löytyvällä ilvl 32 zonedropin vihreällä crossbowilla. Ihan vain siksi, että siinä oli optimi tulinopeus. Mitä voi odottaa keskivertopelaajalta, jos raidaajatkin ovat täysin pihalla? Suurin muutos on siis oikeasti lähinnä siinä, ettei joudu juoksemaan avatarilla fyysisesti paikalle tai juoksuttaa warlockia edeltä. Ja keskivertopelaajalle siinä, että pelityyli pikkuhiljaa käy lävitse saman evoluution pyramidin jokaisella tasolla. Sosialisointiin tai fiilistelyyn en ota mitään kantaa. Puheet vanillan haastavuudesta yms ovat vain ihan puhdasta roskaa, oli kyse sitten tavallisista 5-pelaajan instansseista tai isoista raideista. Huvittavasti Scholo sun muut olivat nekin raidattavissa, joka entisestään pudotti vaikeusastetta.[/QUOTE]
Käyttäjätunnus tai sähköpostiosoite:
Oletko jo rekisteröitynyt?
En, luo uusi käyttäjätili.
Kyllä, salasanani on:
Unohtuiko salasana?
Muista kirjautumiseni
Pelit.fi
Keskustelu
>
Julkiset
>
Uutiskeskustelu
>
World of Warcraft saa Classic-serverit
>
Keskustelu
Keskustelu
Pikalinkit
Uudet viestit
Menu