Käännös ei kuitenkaan selviä aivan puhtain paperein, sillä ainakin arvosteluversiota vaivaa samat tasapaino-ongelmat kuin PC-serkkuaan. Mammuttitankit ja kävelijät ovat aivan liian ylitehokkaita, ja skirmish-matsit menevätkin siihen, että pelaaja yrittää jyrätä vihollisen sadan tankin lauman kahdella sadalla tankilla. Jalkaväki on alkupelin jälkeen täysin hyödytöntä reilun kymmenen minuutin kohdalla saatavien tankkien laser –ja railgunpäivitysten takia. Nettipeliä en päässyt arvosteluversiossa kokeilemaan mutta uskon edellä mainittujen ongelmien olevan vielä pahempia ihmisiä vastaan pelatessa.
Kolmas komenna ja valloita -peli kääntyy yllättävän hyvin Xbox 360:lle, ja se täydentääkin konsolin reaaliaikastrategia-tyhjiötä. Peli osoittaakin epäilijöille, että ei se hiiri ole strategiapelien elinehto.
89