Enemy Engaged: RAH-66 Comanche Versus Ka-52 Hokum

Suppression of Enemy Air Defense (SEAD) -iskut ovat ehkä vaativimpia tehtävätyyppejä, koska niissä joutuu yleensä lentämään päätä pahkaa vihollisen ilmapuolustusverkoston keskelle. Paras menetelmä niissä tapauksissa on vähentää vauhtia, kun saavut SAMin tutkakantaman sisään ja sitten pysytellä poissa sen tulitusalueelta. Seuraavaksi vaihda paikallaan leijumiseen, käynnistä bob-up-järjestelmä ja tulita ohjuspatteria äärikantaman päästä, mielellään vielä kukkulan tai matalan esteen takaa. Muista myös, että voit kutsua ilma- tai tykistöiskun putsaamaan raskaasti puolustettuja vihollisasemia.

Jos olet Comanchen ohjaimissa ja saat Battle Damage Assessment (BDA) -tehtävän, muista muokata hekoasi vaihtamalla vaikeasti havaittavaan kokoonpanoon. Pienet siivet poistamalla tutkaprofiilisi pienenee, minkä ansiosta vihollisen tutkat eivät havaitse konettasi yhtä helposti.

Pyri pitämään air-to-ground- ja air-to-air-tutkajärjestelmät pois päältä, kunnes tavoitat pääkohteesi. Aktivoitu tutka herättää huomiota ja hälyttää läheiset SAM-patterit sijainnistasi, jonka jälkeen tehtävän suorittaminen on tuntuvasti vaikeampaa.

Öisin ja vaikeissa olosuhteissa muista käyttää Pilot Night Vision Systemiä (PNVS). Sillä pystyt näkemään viholliskohteet paljon selvemmin kuin tavallisesti. Se myös vahvistaa muiden vaaranaiheuttajien, kuten voimalinjojen, rakennusten ja kukkuloiden, näkymistä, joten pystyt paljon mukavammin lentämään maan pinnan muotojen mukaan.

Lisää aiheesta