Might & Magic VII [4]

Ryhmää valitessasi valitse ryhmääsi ainakin yksi seikkailija, joka osaa elementtimagiaa (maa, vesi, tuli, ilma) jo alussa ja valitse hänelle air- ja fire magic -kyvyt, sillä taiat torch light ja wizard eye ovat elintärkeitä pelin edetessä.

Harmondalesta pääsee joka sunnuntai areenalle (The Arena), jolla voi taistella saadakseen kokemuspisteitä ja rahaa kaikki tapettuaan. Areenalla tapetuista ruhoista ei saa rahaa tai esineitä, vaan areenan mestarilta kaikki tapettuaan (iso ovi katoksineen päivineen).

Barrow Downsissa lähellä tukkukylää kukkulan (jonka päälle johtaa tie) juurella oleva arkku on ansa. Siinä on räjähdysansa, kuten kaikissa muissakin, mutta kaiken kukkuraksi se teleporttaa sinut lähellä olevan joen toiselle puolelle keskelle tulta syökseviä peikkoja. Sieltä on pitkä matka kiertää pois eli älä siis räjähdyksen imettyäsi avaa arkkua. On parempi tappaa kaikki peikot pois alta ennen teleporttausta. Sisältö on muhkea.

Tulipeikkopaikan vieressä ja siltojen välissä olevaa linnaa Barrow Downsissa ei kannata pelätä, sillä siellä on nimittäin kääpiökaupunki, josta pääsee (sinua varmaan jo ihmetyttäneeseen) Nighoniin, josta puolestaan löytyy kääpiökuningas, joka voi auttaa sinua korjaamaan linnasi.

Nighonin tunneleissa ollessasi varo menemästä warlockkien tuli- tai vesilinjalle. Jump-taika kannattaa hankkia mahdollisimman aikaisin, koska sillä pääsee moneen uuteen paikkaan, kuten rakennuksiin Bracada Desertillä. Myös Water walk-taika avaa uusia ulottuvuuksia.

Lisää aiheesta