Nahlakh

Mainion SW-roolipelin Nahlakin loitsulista numerossa 2/99 ei ollut täydellinen. Niinpä alla onkin vielä pitkä lista loitsuja niin maageille kuin papeillekin. Kaikenlaisissa lumoamis-, halvaannuttamis-, nukuttamis- yms. loitsuissa kannattaa pistää merkille, että ne tehoavat vain erittäin harvoin vihreäverisiä vastustajia kohtaan.

Maagiloitsuja:

RDG: sähköseinä

RYX: kivivaurio (tehokas)

WBL: sokeutus

WYL: sokeutus suurelle alueelle

WYI: luo paljon jäätä kohderuudun ympärille

WYP: luo paljon myrkkyä kohderuudun ympärille

WYF: luo paljon tulta kohderuudun ympärille

WYK: luo paljon verkkoa kohderuudun ympärille

WML: paljastaa näkymättömät viholliset

WVH: klooni

EIO: teleporttaa itsensä

EOO: teleporttaa kohteen

SNL: näkymättömyys

YMV: nopeutus (haste) koko ryhmälle

SYV: suuri nopeutus

YYV: edellinen koko ryhmälle

CRG: kohdehahmon aseesta sähköase

CRS: kohdehahmon aseesta uniase

INE: kohteesta typerämpi

INU: kohteesta heikompi

ING: antienergia?

ZNG: parantaa magian tasoa, eli tämän jälkeen loitsut onnistuvat paremmin.

Vastustajien taikomana vähentää omien loitsujen onnistumismahdollisuutta.

ZYL: Suuri Valo?

ZNE: tyhmentää kaikkia vastustajia?

Pappiloitsut:

KYC: aiheuttaa kohteelle suurta vahinkoa

KIN: tyrmää vihollisen

HNZ: vahinkoa kaikille epäkuolleille

KYZ: suurta vahinkoa kaikille epäkuolleille

DOE: lumous

HYJ: pelko

HIC: vähän vahinkoa kaikille vastustajille

OYC: voimakas parannus

OHC: parantaa koko ryhmää vähän

NMN: poistaa halvaantumisen

NHP: poistaa myrkytyksen koko ryhmältä

NST: poistaa lumoloitsun vaikutuksen

TMQ: haarniska (parempi kuin TBQ)

TNC: regeneraatio

QBQ: parempi puolustus koko ryhmälle

QMQ: kuin edellinen mutta tehokkaampi

QNC: regeneraatio koko ryhmälle

VRJ: kohdehahmon aseesta pelkoase

BYX: kutsu demoni (ei välttämättä ystävällinen)

UBG: luo ruokaa

GYI: isolle alueelle pientä jäävahinkoa

GYF: isolle alueelle pientä tulivahinkoa.

Lisää aiheesta