Mainion SW-roolipelin Nahlakin loitsulista numerossa 2/99 ei ollut täydellinen. Niinpä alla onkin vielä pitkä lista loitsuja niin maageille kuin papeillekin. Kaikenlaisissa lumoamis-, halvaannuttamis-, nukuttamis- yms. loitsuissa kannattaa pistää merkille, että ne tehoavat vain erittäin harvoin vihreäverisiä vastustajia kohtaan.
Maagiloitsuja:
RDG: sähköseinä
RYX: kivivaurio (tehokas)
WBL: sokeutus
WYL: sokeutus suurelle alueelle
WYI: luo paljon jäätä kohderuudun ympärille
WYP: luo paljon myrkkyä kohderuudun ympärille
WYF: luo paljon tulta kohderuudun ympärille
WYK: luo paljon verkkoa kohderuudun ympärille
WML: paljastaa näkymättömät viholliset
WVH: klooni
EIO: teleporttaa itsensä
EOO: teleporttaa kohteen
SNL: näkymättömyys
YMV: nopeutus (haste) koko ryhmälle
SYV: suuri nopeutus
YYV: edellinen koko ryhmälle
CRG: kohdehahmon aseesta sähköase
CRS: kohdehahmon aseesta uniase
INE: kohteesta typerämpi
INU: kohteesta heikompi
ING: antienergia?
ZNG: parantaa magian tasoa, eli tämän jälkeen loitsut onnistuvat paremmin.
Vastustajien taikomana vähentää omien loitsujen onnistumismahdollisuutta.
ZYL: Suuri Valo?
ZNE: tyhmentää kaikkia vastustajia?
Pappiloitsut:
KYC: aiheuttaa kohteelle suurta vahinkoa
KIN: tyrmää vihollisen
HNZ: vahinkoa kaikille epäkuolleille
KYZ: suurta vahinkoa kaikille epäkuolleille
DOE: lumous
HYJ: pelko
HIC: vähän vahinkoa kaikille vastustajille
OYC: voimakas parannus
OHC: parantaa koko ryhmää vähän
NMN: poistaa halvaantumisen
NHP: poistaa myrkytyksen koko ryhmältä
NST: poistaa lumoloitsun vaikutuksen
TMQ: haarniska (parempi kuin TBQ)
TNC: regeneraatio
QBQ: parempi puolustus koko ryhmälle
QMQ: kuin edellinen mutta tehokkaampi
QNC: regeneraatio koko ryhmälle
VRJ: kohdehahmon aseesta pelkoase
BYX: kutsu demoni (ei välttämättä ystävällinen)
UBG: luo ruokaa
GYI: isolle alueelle pientä jäävahinkoa
GYF: isolle alueelle pientä tulivahinkoa.