Need for Speed: Porsche 2000

Kannattaa pitää jarrujalka kaukana polkimella keskellä kurvia, etenkin jos ajat vanhemmilla malleilla. Virtuaali-Porscheilla kun on ilmeisesti varsin totuudenmukainen taipumus ryhtyä ikävään heittelehtimiseen ilman toivoakaan suoristamisesta, jos käytät väärässä paikassa jarrua. Keskity siis jarruttamaan ajoissa, kääntymään rauhallisesti ja kiihdyttämään kurvin loppuosassa.

Paras tapa päästä eroon räväkkää ajelua rajoittavista poliiseista, on tönäistä ne vastaantulevaa liikennettä tai kiinteää reunaa päin. Tämän jälkeen voit tarkkailla poliisi-Porschen ilmalento-ominaisuuksia.

Vaihtoehtoiset reitit eivät ole aina oikopolkuja. Jos huomaat olevasi säännönmukaisesti hidas jollakin tietyllä radalla, käy ensin läpi kaikki reitit ennen kuin lähdet säätämään uudelleen autoa.

Etupuskurin tasolla oleva kuvakulma saattaa tuoda yllättävänkin hyviä tuloksia. Tällöin pelin ei tarvitse laskea ohjaamon ja kuskin animaatioita, joten ruutu liikkuu yleensä sutjakammin. Samalla saat myös paremman käsityksen vauhdista, ja pystyt siten paremmin valmistautumaan tuleviin kurveihin. Samanlaista ajamisen fiilistä siinä ei kuitenkaan ole...

Muista, että vääntövoima on päivän sana useissakin kohdissa. Jos olet tilanteessa, jossa pystyt valitsemaan ison vaihteen ja alhaiset kierrokset tai pienen vaihteen ja isot kierrokset, valitse aina jälkimmäinen.

Lisää aiheesta