Sensor Tower -analyysifirman mukaan Pokémon Golla oli historiansa paras vuosi, jos mittarina pidetään tuottoja.
Nianticin mobiilipelin tulot olivat peräti 894 miljoonaa dollaria, kun avausvuonna 2016 peli nettosi 832 miljoonaa dollaria. Toki avausvuoden tulos on edelleen vaikuttavampi, sillä se tehtiin vain puolessa vuodessa, koska peli ilmestyi heinäkuussa 2016.
Sensor Towerin mukaan Pokémon Gon ladannut pelaaja käyttää keskimäärin 5,70 dollaria. Tuloissa mitattuna tärkeimmät markkina-alueet ovat Yhdysvallat (38 % tuloista) ja Japani (32 %), kaukana perässä kolmantena on Saksa, mutta se osuus tulovirrasta on vain kuusi prosenttia.
Pokémon Go on pysynyt tuottavimpien pelien kärjessä. Se oli mobiilipelien kuudenneksi tuottavin vuonna 2019. Maailmanlistan ykkösenä oli Fate/Grand Order, toisena Arena of Valor ja kolmantena Candy Crush Saga. Fate/Grand Order on Aasiassa suosittu roolipeli, Arena of Valor MOBA-variantti ja Candy Crushin tuntevat Suomessa mummotkin.