Resident Evil 3: Nemesis [3]

Poliisiaseman numerolukko: Joku koodeista 0513, 4312, 4011 tai 0131 sopii lukkoon.

Bensa-asema: Sytytä vain yhden kirjaimen päällä oleva valo.

Muuntajarakennus: Paina punaista nappia, jotta muuntaja saa virtaa. Kojelaudalla on kytkinpulma. Ensimmäinen ovi aukeaa painamalla punainen, sininen, sininen ja sininen. Toinen ovi aukeaa painamalla punainen, punainen, punainen ja sininen.

Kellotorni: Kello pitää saada osoittamaan aikaa 12 laittamalla palloja kivien alle. Kristallipallon tuntiarvot ovat menneisyys -1h, nykyhetki +1h ja tulevaisuus +2h. Obsidiaanipallon tuntiarvot ovat menneisyys -2h, nykyhetki +2h ja tulevaisuus +4h. Meripihkapallon tuntiarvot ovat menneisyys -3h, nykyhetki +3h ja tulevaisuus +6h. Jos kello on esimerkiksi 10, laita meripihkapallo menneisyyteen, jolloin kello on 7. Laita kristallipallo nykyhetkeen ja kello on 8. Laita lopuksi obsidiaanipallo tulevaisuuteen ja kello on 12.

Sairaalan kone: Paina vipuja I, III ja A.

Kemiantehdas: Tee viiva kolmesta pätkästä. Ratkaisu on satunnainen, mutta tässä on neljä todennäköistä vaihtoehtoa. 1 - A: Yksi oikealle, B: Yksi oikealle, C: Kaksi vasemmalle. 2 - A: Yksi oikealle, B: Kolme oikealle, C: Neljä vasemmalle. 3 - A: Neljä oikealle, B: Kaksi oikealle, C: Kaksi vasemmalle. 4 - A: Yksi vasemmalle, B: Kaksi vasemmalle, C: Kaksi oikealle.

Lisää aiheesta