Star Wars: Rogue Squadron [2]

Kirjoita jokin seuraavista koodeista:

CREDITS: lopputekstit elokuvien mallin mukaan

LEIA WRKOUT: aktivoi force feedbackin PC -joystickeille

GUNDARK: muuttaa edellisen kontrolleja

CHICKEN: pelaa AT-ST:llä

DIRECTOR: voit katsoa kaikki välianimaatiot (toimii myös N64:llä)

MAESTRO: voit kuunnella kaikki musiikkikappaleet (toimii myös N64:llä)

IAMDOLLY: loppumattomat elämät

TOUGHGUY: antaa kaikki mahdolliset powerupit (toimii myös N64:llä)

USEDAFORCE: kokeile...

Heksahuijauksista pitäville löytyvät seuraavat mahdollisuudet. Kansiosta, johon peli asennettiin, löytyy kansio nimeltä PLAYERPROFILES. Se sisältää tiedot pelaajien läpäisemistä tehtävistä, arvosta, mitaleista ja vastaavista. Ensimmäisen luodun pelaajan tiedoston nimi on PLAYER–00.SAV ja niin edelleen.

Tällaisen tiedoston kohdassa 32 ovat tiedot meneillään olevasta tehtävästä. Heksa 00 on ensimmäinen tehtävä, 01 toinen, 02 kolmas ja niin edelleen. Viimeinen eli 16. tehtävä on 0F. Numeron muuttamalla pääsee pelaamaan kyseistä tehtävää ja kaikkia sitä ennen olleita tehtäviä. Kohdassa 31 ovat tiedot pelaajan arvosta, joka määräytyy seuraavan mukaan:

00: Trainee

01: Cadet

02: Ensign

03: Officer

04: Lieutenant

05: Flight Leader

06: Captain

07: Squad Leader

08: Gold Leader

09: Major

0A: Commander

0B: Colonel

0C: General

0D: Line Admiral

0E: Fleet Admiral

0F: Supreme Allied Commander

Vaikka tämän arvon muuttaisikin, tulee pelin edistyessä silti ylennyksiä entiseen tahtiin. Kohdissa 53–57 ovat tiedot mitaleista, jotka menevät seuraavan listan mukaan:

0: ei mitaleita

1: 1 pronssi

2: 1 hopea

3: 1 kulta

4: 1 pronssi

5: 2 pronssia

6: 1 pronssi, 1 hopea

7: 1 pronssi, 1 kulta

8: 1 hopea

9: 1 pronssi, 1 hopea

A: 2 hopeaa

B: 1 hopea, 1 kulta

C: 1 kulta

D: 1 pronssi, 1 kulta

E: 1 hopea, 1 kulta

F: 2 kultaa

Koska jokaisessa kohdassa on kaksi heksanumeroa, olisi esimerkiksi 4D siis 1 pronssi+1 pronssi ja 1 kulta = 2 pronssia ja 1 kulta. Mitalien maksimimäärä on 19.

Lisää aiheesta