Tekken 3

Kukaan tavallinen ja tarpeeksi innostunut Tekken-pelaaja ei voi olla kuin riemastunut tiedosta, jonka mukaan Heihachin sielun valtaus onnistuu helposti. Peli on aloitettava hard-vaikeustasolla, ja ottelut hakattava kahden erän periaatteella. Pelaile aivan tavallisesti, kunnes vastaasi astelee typerä Ogre. Anna örmyn voittaa ottelun ensimmäinen erä täydellisesti. Eli siis niin, ettet lyö otusta kertaakaan nekkuun.

Toisessa erässä alkaakin sitten tapahtua. Piekse Ogre pahemman kerran, ja eritoten niin, ettei otus vuorostaan osu sinuun kertaakaan. Täydellinen voitto toisessa erässä siirtää ottelun kolmanteen, ratkaisevaan erään. Niin ikävää kuin se onkin, on Ogren annettava voittaa kolmas erä. Paina heti hävittyäsi start- ja select-painikkeet pohjaan. Siirry vaikkapa Practise-tilaan, ja otteluita esittelevä ääni kertoo hahmosi nimen olevan Heihachi Mishima. Kaikki hahmosi päästämät äänähdykset kuulostavat täysin Heihachilta, jonka sielu on nyt vallattu.

Kokeile myös seuraavaa: valitse Mokujin-hahmo, ja pidä suuntanäppäin alas sekä neliö pohjassa pelin latautuessa. Mokujin kuulostaa ottelun tiimellyksessä aivan oikealta puupölkyltä sitä pätkittäessä.

Ohjelmoitavat hahmot saadaan käyttöön näin: siirry Practise-tilaan ja valitse free. Tauota peli, ja pidä kaikki olkapääpainikkeet alaspainettuina, ja paina sitten ympyrä. Siirry pois taukotilasta, ja mene kyykkyyn sekä paina sitten selectiä. Nyt kaikki tekemäsi liikkeet tallentuvat muistiin. Voit siis ohjelmoida hahmosi mieleiseksi. Kun liikkeet on muokattu, paina taas selectiä ja tietokone toistaa tekemäsi liikkeet.

Vastustajan härnäämisen mahdollistavia niksejä on kyselty kirjeissä useamman kerran, joten tässä ne nyt ovat. Viimeisimpien tietojen mukaan kaikki hahmot eivät solvauksiin taida pystyä. Xiaoyulla vastapelurin kiusaaminen onnistuu painamalla nappeja neliö, x ja ympyrä yhtä aikaa. Myös Bryan sekä Panda/Kuma pystyvät vinoilemaan samaa yhdistelmää käyttämällä. Annalla kirpeimmät kommentit sinkoilevat painamalla x, neliö ja kolmio. Ja aina sanavalmiin Julian yhdistelmä on x, ympyrä ja kolmio.

Lisää aiheesta