Tuksa submitted a new blog post Dark Souls läpäistiin alle 50 minuutissa Continue reading the Original Blog Post.
"Dark Souls -ennätysjuoksussa voi käyttää, mitä tahansa vaikeustasoa" Ei muuten voi. Aina aloitetaan uudella hahmolla joten vaikeustaso on aina NG.
Ei glitchannu. Ja jos olisi niin run olisi kestänyt sen puoli tuntia. Mutta jännästi veti. Pitää katsoa seuraava video oikein äänien kanssa kun moitti että olipas paska run ja lupasi vetää uudestaan myöhemmin paremmalla ajalla. Ja tuli uutena tietona että kirjaston hisseistä pääsi hyppäämällä muihin kerroksiin...
Mikä tuo IGT / RTA aika on? Videossa kaverin aika oli kuitenkin huonompi kun vanha, vaikka siitä tuli maailmanennätys. Miksi? edit. pelin oma tallennus on 49:55.
Tulos mitataan talennustiedoston peliajasta (IGT), joka ei välttämättä ole sama kuin oikeasti kulunut aika (RTA). Peliajasta jää usein pois lataustauot ja muut sellaiset. En tiedä, miten Dark Souls toimii.
Ymmärrän kyllä hyvin kaverin huonon fiiliksen pelistä, kun tietää, että oli vanhaa aikaa reilusti edellä ja sitten koko pelin ajan häviää vanhalle ajalle, vaikka saikin maailmanennätyksen.
Olen antanut itseni ymmärtää, että läpijuoksijoiden yksi yhdistävistä luonteenpiirteistä on pyrkimys "täydelliseen" pelisuoritukseen. Itsetyytyväisyys tappaisi innon.
Ja olihan tuossakin pelissä ihan hauskoja bugeja, kun halusi pari osumaa Titan Demonista naamaan hipareiden alentamiseksi, niin kaksi osumaa putkeen menee läpi hahmosta ilman damagea.
Kyllä ne invincibility framet taisi minusta olla ihan pelillinen ominaisuus. Taisi joku päivitys oikein tuunata niiden määrää tai jotain pelitasapainon vuoksi. Realismiahan tuo systeemi ei ole nähnytkään, mutta antaa refleksisankareille mahdollisuuden ownailla.
Siis ominaisuus se, että pelaaja seisoo paikoillaan ja haluaa kaksi salamaniskua naamaansa, mutta salamat iskevät läpi? Pelillinen ominaisuus on pyörähtäessä vahingoittumattomat framet.