Äänestä vuoden peli ja kilpaile konsoleista!

Ketju osiossa 'Uutiskeskustelu', aloittaja Tuomas_PELIT, 11.12.2014.

Pelit-brändi toivottaa teille neutraalia vuosineljännestä!

  1. Tuomas_PELIT

    Tuomas Honkala Tuomas_PELIT Admini

  2. jtahti

    Jussi Tähti jtahti

    Tässä on minun valinnat vuoden peleiksi:
    1. Valiant Hearts
    2. Child of Light
    3. Shovel Knight
    Nuo on siis Next gen kategoriasta ja muissa kategorioissa äänestin nukkuvien puoluetta. Jätin perustelulaatikon tyhjäksi kun en ollut sanavalmis, mutta nyt kun mietin niin yksi mikä yhdistää noita kolmea niin niissä on todella hyvät musiikit. Olen kuunnellut kahden ekan soundtrackia ahkerasti.
     
  3. markonen

    Marko Ahonen markonen

    Mitä jos ei halua kilpailla uuden sukupolven konsoleista, koska ne jo omistaa? Muutenkin mieluummin soisin nuo konsolit ihmisille, jotka ne todella haluavat. Jos minä voitan, saanko mieluummin vaikkapa hyvän suklaakonvehtirasian tai kaksi pakettia laatukahvia? Ihan ilman voittomahdollisuutta en oikein viitsisi äänestää.
     
  4. arghmace

    Teemu Lappalainen arghmace

    Heh, mielenkiintoista next geniä.
     
    Muokattu: 11.12.2014
  5. Spines

    Mikko Sauna-Aho Spines

    Ahoselle: Jos voitat sen koneen niin myy se jollekin - reilusti alihintaankin luulisi irtoavan about mitä kahvia tahansa tarpeeksi.

    Tai voit vaikka lahjoittaa sen jollekin sitten.
     
    Muokattu: 11.12.2014
  6. jtahti

    Jussi Tähti jtahti

    Siis äänestyksessä voi voittaa parhaaksi valittuja pelejä, nuo kilpailut, joissa voi voittaa konsoleita on eri juttu.
     
  7. markonen

    Marko Ahonen markonen

    Sinällään hyviä ideoita mutta on kolme ongelmaa. 1) En viitsisi palkintokonsolia myydä (liikaa vaivaa) enkä niitä rahoja tarvitse. 2) Lahjoitus on paljon parempi idea, vaan vaivalloinen sekin, koska en nyt saa yhtään hyvää lahjoituksen kohdetta mieleeni (juu, ystäviä on vähän, myönnän). 3) Parasta mielestäni olisi kuitenkin se, että palkintokonsolin voittaa hemmo/hemmotar, joka todella tuollaista laitetta kaipaa, eikä hänellä siihen normaalisti varaa olisi. En haluaisi olla tuollaisen toiveen/tavoitteen tiellä.
     
  8. RavenWolf

    Tommi Aaltonen RavenWolf

    No mä voin ottaa se vastaan. Tuun vaikka hakemaan sen.
     
  9. Zeus69

    Heikki Honkanen Zeus69

    Mitä jos lahjoittaisit voiton sattuessa konsolisi vaikka hyväntekeväisyyteen, jos ei tuttavapiiriisi yhtään vähäosaista kuulu?
     
  10. RavenWolf

    Tommi Aaltonen RavenWolf

    Mulle lahjoittaminen on sama kuin hyväntekeväisyys.
     
  11. Jaime Kubovski-Käki

    Aki Kuuppelomäki Jaime Kubovski-Käki

    Kuinka pitkä äänestysaika tässä on? Äänestyssivulta saa sen käsityksen, että uuteenvuoteen asti, mutta sitä ei sanota suoraan.
     
    Muokattu: 12.12.2014
  12. Zurma

    Anssi Pasanen Zurma

    PC:llä Wolffis, Wolffis ja WoWi.
    XO:lla Dragon Age: Inquisition. Muita uusia konsolipelejä en pelannutkaan.

    Vuoden paras on WoWi.
     
  13. JanneOksanen

    Janne Oksanen JanneOksanen

  14. Vuoden peli on gta v